Doordat uw klanten en prospects uw website bezoeken laten zij waardevolle commerciële informatie achter. Deze informatie kan u gebruiken om hen doelgericht te benaderen. Google Analytics statistieken geven maar een deel van de informatie die waardevol is voor u om uw doelgroepen op te volgen. Door gebruik te maken van het software pakket SalesFeed maakt u de overstap naar leads en meer inzicht in de interesses van uw doelgroep. De herkende bedrijven op uw website worden gesegmenteerd op basis van hun gedrag op uw website en hun bedrijfsinformatie. Aan de hand hiervan is het voor u makkelijker om te bepalen of het herkende bedrijf aansluit bij uw doelgroepen en of het de moeite waard is om het bedrijf op te volgen. Dit is belangrijk zodat u alleen tijd besteed aan de herkende bedrijven die voor u relevant zijn. En in één opslag kunt zien wat hun bedrijfsinformatie, kredietwaarde en gedrag op de website is om een weloverwogen beslissing te nemen.
Pilot voor 4 weken in combinatie met de telefonische opvolging
Door dagelijks dus uw bezoekers te bekijken en de leads door te zetten voor een telefonische opvolging is het mogelijk om gekwalificeerde afspraken in te plannen.
Voor een periode van 4 weken is het mogelijk om gratis kennis te maken met de mogelijkheden van SalesFeed. Onze ervaring voor meerdere van onze opdrachtgevers is succesvol te noemen waarbij het percentage afspraken afhankelijk van dienst/product varieert tussen de 15 tot 25%. Voor een telefonische opvolging geven wij daarom graag een prijsopgave!