Hoe scherper gedefinieerd hoe succesvoller uw campagne. Uw boodschap moet tenslotte naadloos aansluiten bij de behoefte van uw doelgroep.
Continue en systematisch
Veel bedrijven zijn dan ook continue op zoek naar een schaalbare manier om voldoende sales leads te genereren. Het telefonisch benaderen van mogelijke nieuwe klanten is een lastig punt binnen veel verkoopafdelingen.
Medewerkers weten wel dat het moet gebeuren, maar stellen het vaak uit en zelfs af. Vaak ontbreken intern ook de mogelijkheden om op een gestructureerde manier aan de gang te gaan, zoals het vastleggen van een exact tijdstip voor een terugbelafspraak en het zorgen dat de sales medewerker dan ook beschikbaar is om het gesprek te voeren.
Tot de prospectfase komen
De telefoon is daarbij een uitstekend instrument om suspects te kwalificeren door gerichte vragen te stellen. Tijdens deze inventarisatieronde is het mogelijk om tot de prospectfase te komen en ook gericht informatie te verstrekken en afspraken in te plannen. Niet ieder product/dienst leent zich voor een dergelijk traject dan voeren we een call-mail-call traject uit.
Efficiënt en kosten effectief
Het uitbesteden van telefonisch leads genereren is een efficiënte, kosteneffectieve en schaalbare methoden om tot een betere benutting van het eigen commerciële apparaat te komen.